break it off

halluuu folket. :)

Finally är jag iaf någolunda frisk!!!  ^^ Helgen har varit bra, i fredes tog jag det bara lungt och sen sov jag hos älsk. På lördagen färgade vi först älsk hår till brunt.. de blev snyggt. ;) Sen tog vi tåget till hässleholm, där blev vi upphämtade av Tobbe, pers lumpenpolare o hans tjej Elina. Hade trevligt hemma hos dom med god mat och dricka. :)
Sen sov vi över där eftersom tobbes föräldrar inte var hemma. Tog tåget hem vid halv 2.

När jag kom hem blev det en runda med Jossan o sen ut på raggarunda med bilen... hehe josse har ju fått körkort! vi plockade även upp emelie på vägen... Haha.. XD

Nepp nu ska jag städa färdigt o sen blir det dip o gurka o film.. mums!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback