K770i

Idag trodde jag att jag var ledig men tidigt imorse ringde steffi o sa att hon va sjuk så jag hoppade in istället...

För er som inte vet så skar mig i  hela tummen igår på jobbet så det blödde jättemycket och det är väldigt djupt och gör ont. :( Så jag har plåstrat in det rejält mycket med både plåster och massa band och så fick jag ha en stor gummihandske på mig... haha ser rätt komiskt ut.. men jaja..

Det är även otroligt jobbigt att jobba med min klumpdunstumme ska ni veta :P

Sen när jag kom hem tog jag ett lååååååångt mysigt bad... ;) Sen drog jag, mamma o syrran för att handla o titta på mobil till mig. Eftersom min mobil har fått värsta dampet och det gillar jag nada. ! Fanns inte såå värst många jag tyckte var snygga men gillade en.

Lila e den me ;) K770i

K770i

Vad tycks?? :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback