Bäää bäää bää

Hej Hopp!

Är i skolan nu :P Riktigt dryg dag har jag haft! Vaknade och ville verkligen inte gå upp för sängen var väldigt skön o varm. ^^ Har då haft natur, matte och spanska och ska ha media. Fick reda på matteprovet, fick G =) så är väldigt nöjd för jag pluggade högst 1 och en halv timme iför det. hehe Sen på spanskan hade vi roligt som vanligt.. he he jag o jehona råkade slå upp i ordboken: får "som i bää bää vita lam" när vi skulle egentligen ha vanligt får sen skulle vi läsa upp det och ingen fattade nada. haha xD
Idag ska jag då övningsköra med pappa om han hinner så hoppas det går. sen ska jag träna i simhallen :P ska bli gött!

Snart Helg!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback