Lussebullar & Make Up

Godag!

Hoppas allt är bra. Har lite rast nu så jag o lollan sitter i datasalen ^^ Hade sovmorgon idag vilket var det göttaste.
Åååå mamma hon höll på att baka lussebullar imorse så jag vaknade till doften av nybakat.. mm så mumsigt det va!!!!!!! ;)




Igår var jag då i stan med emelie, gjorde lite ärende och köpte några julklappar, men har faktiskt rätt många kvar..
Sen på kvällen kom älskl och vi hyrde film & köpte godis & hade myskväll. =)

Idag kommer först Linda en runda =) Sen så ska jag hänga med Jehona och jag har även frågat de andra girlsen så vi ska på rådgivning av hudvård/ make up av Mary Kate. Man kan börja jobba som det också så det ska jag nog göra.



Kommentarer
Postat av: Solle ~

Hej sweetie! Låter som en väldgt mysig dag! ^^ Du menar kanske "Mary Kay"? Min kompis mamma jobbar med det märket! :D Jaa, det var vääldigt länge sedan vi träffades, tycker verkligen att vi fyra kan ses någon dag! ^^ Vi får höras!

God Jul & Gott Nytt År så länge :)



Pusshais, Solle ~

2008-12-23 @ 09:54:59
URL: http://solles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback