Måndag

Go-kväll :P

Har ju varit ledig idag ;P Skulle egentligen till stan idag men det blev tvyärr inget :( menmen får ta det nån dag i veckan istället. =)
Annars idag har jag träffat jossan en runda. =) Ikväll började jag må riktigt illa och gö fortfarande tvyärr.. :/ Hoppas jag inte bli sjuk, nu när syster e sjuk o allt.. :( menmen  så ikväll har jag bara begravt mig under täcket med en film "Another cinderella story" vilket var en väldigt mysig film faktiskt ^^



Nepp usch skola imorn, vill verkligen inte för tisdagar är den värsta och jobbigaste skoldagen.. :( har även matteprov c vilket jag inte har pluggat någonting till.. menmen

Nu ska jag in i duschen =) Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback