Monday

heej hopp

Måndag vilket är lika tråkigt som vanligt!
Idag var det riktigt jobbigt att gå upp imorse vid kl 6. Skulle även gå till bussen så fick gå upp ännu tidigare än vanligt.. bläää. fast fick lite skjuss på cyklen av mamma iaf.. hehe
Dagens lektioner bestod av: natur, spanska, svenska, småföretagande, rörlig bild. Sitter i datasalen nu och väntar på att den sista lektionen ska börja snart så jag kan åka hem...
Allt ska verkligen bara cepa sig nu, fick nyss reda på att vårt projektarbete går ännu mera åt helvete.. Palla verkligen inte bry mig längre heller om det...
Enda positiva är väl att det snart är jullov, 2 veckor kvar!

Idag när jag kommer hem ska jag kanske övningsköra & plugga.
Har prov imorn på boken Thérèse Raquin av Émile Zola som är 1800-tals bok eller nåt sånt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback