My new room

Hej mina sötnötar :) Hoppas allt e bra!

Idag vaknade jag rätt seg och trött... Jag ville verkligen ine gå till skolan... men gud måste gilla mig ändå för de två(tre) sista lektionerna var inställda så slutade kl 11 =)
Så jag o tesse bestämde oss för att köra in till stan en runda. Blev lite nya kläder, smink m.m  Det var kul =)
Sen mötte jag upp mamma & pappa för skulle köpa de sista sakerna till mitt rum så nu är det äntligen färdigt (eller nästan)  =)=)=) Det blev riktigt jävla snyggt! Får ta en bild nån dag kanske så jag kan visa er... hehe
Sen var jag hos pappa en sväng och resten av min kväll ska jag bara slappa :P så skönt för har inget som jag "måste" plugga på just idag. Såna dagar gillar jag.. hehe
Förresten matteprovet gick nog rätt okej faktiskt med tanke på att jag pluggade högst 1 och en halv timme.

Saknar min älskli väldigt mycket! Har inte träffat han på länge nu :( men som tur kommer han på fredag då ska vi mysa o på spa <3

Men nu ska jag se om det finns något kul på tv-burken.

See Ya!


Visst blir man inte lagom sugen heller? ha ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback