shopping o varma mackor

halllu ikväll.. :) Idag har jag jobbat med Kate, det har varit sjukt mycket att göra... :S Ska börja redan 8 imorgon så ska ta bussen vid kvart över 7...(!)  uchh..
Efter jobbet idag var ju jag och Linda inne i stan och shoppade lite.  nice.. köpte lite kläder jag med.. hehe
Sen har jag varit hemma å packat upp och sånt som vanligt... har varit sjukt trött idag med..
Sen blev det varma mackor med familjen.. gött :)
Nu sitter jag här och ska snart gå och lägga mig så jag säger godnattiii.. <3


Kommentarer
Postat av: Solle ~

Haaj bejb! Hur är det? Jag undrar om ni har flyttat, det låter som det?! By the way, snyggt kollage, gillar länken med "CHANEL" ^_^

Ha en skön dag!



Pusshais, Solle ~

2008-07-29 @ 16:07:57
URL: http://solles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback