weekend

Det har varit dålig uppdatering på sista tiden men jag har inte varit hemma så mycket denna helgen...

I fredes var det då fest hemma hos tassi. :) Det var riktigt kul och man träffade lite nytt trevligt folk där.. :P Så tack för en trevlig kväll allihopa =)  

Vaknade rätt tidigt nästa dag, var inte direkt bakis heller.. Det är tack vare de 2 stora glasen med vatten tror jag som jag drack innan jag la mig.. hehe .. ett hett tips bara så ni vet..

Stack hem till älskling och vi badade först.. fy satan vad kallt vattnet var.. Till o med jag ville inte bada där..!

Sen på kvällen grillade vi med älsklings föräldrar,karin o bengt. Jag blev proppmätt av all den goda maten!

Sen stack vi in till k-stad på bion för att kolla på Narnia 2. Den var rätt så bra faktiskt, lika bra som 1:an iaf!

Narnia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback