Slingar hår

Halllluuuuu hur står det till idag? Slutade tidigt idag, redan vid 1 så det var riktigt gött... :) Mormor mår bättre med nu så det känns skönt ^^  Vad har jag mer gjort idag då?
 Jag har badat en liten stund med Tesse.. Det var lite kallare idag men ändå skönt i vattnet... Sen har jag typ handlat så där tusen gånger på maxi för har glömt massa saker som vi behöver i vårt "hem".. sen kom rebecca hit och hon hade slingat hennes hår men skulle ha mer färg så vi fick dra till maxi igen.. :O hehe
Jag håller på att slinga hennes hår nu..!

Är ledig imorn så har inte bestämt vad jag ska göra än, in till stan en runda tror jag nog... See yaaa hotties ;)
  

Well I can dance with you honey
If you think it's funny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback