1 DAG KVAR!!!!!!!!!!! =)

Tjeeena!

Idag var jag väääldigt trött när jag skulle upp imorse. :/ inte bättre var det att det skulle bli en lång dag i skolan men när jag väl kom dit visade det sig att jag inte skulle ha de två sista lektionerna så jag kom hem lite över 12 idag!!! =) Det var väldigt efterlängtat.!
När jag kom hem somnade jag och sov i typ två timmar,  och drömmde massa konstiga drömmar haha.. Lika trött var jag när jag vaknade.. usch.. Sen har jag bara slappat o gått en lång runda med emelie.

IMORGON FYLLLER JAG 18ÅR! HAHA WWWIE!!! =)=)=)

Tyvärr så går jag i skolan imorgon, sen blir det till stan me emelie o hem där det e lite kalas för mej. P

Nu ska jag in o bada :P See Ya!


Sara o jag. Grattis till henne som fyller år idag! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback