Bond..James Bond

Gokväll bloggen..
Ett tag sedan sist men har haft fullt upp i mitt liv :P hehe


I fredes var jag med älskling <3 Vi åt först på en italensk resturang Martini i stan, där dom hade svingoda pizzor.. he he vi blev riktigt proppmätta. Sen gick vi på bion James bond "Quantum of Solace" Den var faktiskt rätt bra ändå. :P
Igår, lördes stack jag & älskli hem till Rille & Carro och vi hade lite filmkväll, det är ju inte varje dag man träffa på dom så det var väldigt kul =) Idag har jag & Älskli bara tagit det lungt för det är söndag så då har man faktiskt rätt att slappa utan att känna skuld :P Vi har bakat chokladbullar o myst ^^
Kommer sakna honom jättemycket för han kommer inte hem förrän om 2 veckor :( Men vi har iaf haft en toppenhelg :P         <33333 Love you  

Det var min helg i små drag, he he usch måndag imorgon viilket betyder att det är en heeeeel vecka framför sej.

Ha det fint ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback