HAPPY BIRTHDAY TO ME!!!!! =)

FÖR IDAG FYLLER JAG 18 ÅR! =)=)=)=)=)=)=)=)



Vaknade imorse kl 6 med att mamma o min syster kom in å sjöng för mej :P
Sen blev det frukost o tårta.. hehe
Tyvärr måste man ju gå till skolan med, men som tur va slutade vi redan halv 1! Jag o emelie åkte in till stan där vi mötte upp malin med. :)  sen gick vi runt o kollade. För min del shoppade jag inte så mycket men det blev en svart spetstopp iaf ;) Alltid lika kul med er honeys <3

Sen hem där det blev kalas för mej för hela familjen =) Åt väldigt god mat så blev proppmätt =) hehe Fick många presenter fast mest pengar men det är ju egentligen bäst :P

Nu ska jag bara ta det lungt o njuta av mina sista födelsedagstimmar.. :P

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback