Måndag

Tjeeeena ;)

Måndag då igen.. bläää

Var ett tag sedan jag skrev, men har faktiskt inte hunnit :P Hade ju 18årsfest i fredes vilket var kul ;) <3 Sen drog hela sällskapet ut till Grand där det blev lite dans o träffade massa roliga typer.. haha
Lördagen tog jag det mest lungt sen stack jag till Per där vi kollade
på filmen "P.S I love you" den var bra och faktiskt lite sorglig... 


Sen var det helt plötsligt söndag (vart tog helgen vägen?! ) och slappade hela dagen. 

Imorse var det grymt jobbigt att gå upp, tror det beror
på att jag inte somvit mycket på hela helgen.. menmen

Idag ska jag troligtvis bara plugga, har typ 5 prov + projektarbetet + massa inlämningar så denna veckan får jag begrava mig i massa böcker... blää

Nepp nu ska jag ha småföretagande-lektion 

See ya! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback