Rädda Barnen

Hej bloggen! Ännu en tröttsam dag! Sovmorgon vilket var riktigt skönt! Sen skolan fast slutade tidigt. :P Jag har varit väldigt trött hela dagen, eller flera dagar nu så somnade direkt när jag kom hem.. Hjälpte inte ett dugg för var lika trött när jag vaknade.. :/ menmen snart kommer en väldigt efterlängtad helg!!!!!!!

Imorgon ska jag först till skolan o ha det jobbigt naturprovet, sen ska jag, emelie o tesse ta tåget till malmö för vi ska till Rädda Barnen. Vi har ju som projektarbete att göra en dokumentärfilm om deras arbete för barn i världen!



Så jag har ingen aning när jag är hemma... Men nu tänkte jag duscha sen kolla på nytt avsnitt av gossip girl, I just loooove den serien. :P
 
Hoppas ni får en bra kväll ;)

P.S you know what...      E <3 P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback