Today we are here

Tjenare bloggen :P

Torsdag idag vilket betyder att det är skola mellan 08.15-14.30. Rätt seg dag för hade bara tråk-lektioner. Men jag o pämelie hade kul på median, nog bara hon o jag som lyckas ramla ner för en soffa när vi ligger i den .. Hahaha xD

Sen fick jag gå hem och det blåser riktigt rejält idag.. otur hade man ju värsta motvinden me :P menmen

Annars har jag inte gjort så mycket idag, fixat lite saker tills lördag, det blir studentfest med halloweentema :P

Imorgon blir det skola, sen hem o göra sig i ordning för ska till älsks syster Anna på deras invigning av Saxon. Sen förfest o ut i stan till Grand. :P Kommer nog bli riktigt kul! =)

Nej nu ska jag slänga mej framför tv:n med en stor filt.. :P

Ha det bra!  Buzz buzz


Sugerpie honeybunch <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback