Buzz Buzz

Heeeeeeeej bloggen!
 
Har varit ett tag sedan nu, jag vet! Men har inte hunnit uppdatera mej så tänkte då berätta om min helg. =)

Ifredes var det då invigning på Saxson, det har blivit riktigt häftigt. Sen blev det lite förfest vilket var riktigt kul.. hahha jag hade tillomed sån tur att jag vann! =) Sen drog hela sällskapet in till stan till Grand där det var riktigt kul där med : P
Fatta att jag hade ont i mina fötter efter att ha gått i skyhöga klackskor sen kl 4 på dagen till natten
:P menmen
vimmelbilder på http://www.grandnattklubb.se/index2.html

Igår var det då först förfest hos Sara där det var riktigt kul.. haha Det var ju halloweentema till förstaa studentfesten :P 
Sen drog vi in till Altona där det tyvärr inte var lika kul men det gick ändå :P

Nyfikna på vad jag var? såklart e ni det! ;)




Fler bilder ;)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback