Just a dream far away...

Sitter nu i skolan :P Har projektarbetet men har inte så mycket att göra förrän vi har varit där och jag har precis pratat med dom och dom har så mycket att göra där nu så vi kan inte komma förrän nästa torsdag.. börja få panik men jaja. 

Mår fortfarande inte bra, är rätt förkyld o så jävla trött, så jag hoppas verkligen att jag mår bra snart för jag tänkte ju ha lite pajtaj hemma på fredagen och jag vill verkligen inte ställa in den.. :(  :( Men jag får se hur jag känner mig ikväll...

Dagens lektioner:
Projetarbetet
Småföretagande
Svenska
Natur

Sen efter skolan ska jag troligtvis in till stan o kolla lite sen fika med Linda o så :P

Vilken dröm inatt och just nu drömmer man sig bort ännu mer där det inte finns några beskymmer...
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback