Hallow

Hallu snäckor ;)

Har precis kommit hem  nu. Linda o jag gick till markis o maxi för att se om det fanns några halloweenkläder. men var inget som föll mej i smaken. :/ Det ska ju vara halloweenfest nästa lördag.. hehe Har några idéer men det förblir " A secret " ;)
Jag har även pluggat spanska idag för vår spanskalärare vill förstöra vårt lov genom att sätta ett stort spanskaprov på måndagen vi börja igen.. Great...or .. NOT !

Vad har jag annars gjort de senaste dagarna.. Jag va med Emelie igår. ;) Vi gick många rundor, bättrade på brännan, kollade på "Säg att du älskar mej" fast vi redan hade sett den innan. Och vi som lovade att vi aldrig ville se den igen för man mår rätt dåligt av den. Som tur va följde hun mig hem så jag inte skulle bli kidnappad. haha

Nu ska jag plugga lite till, sen ikväll bli det en film o lite mums till.. See ya!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback