X.O.X.O

Då är det äntligen höstlov! =) Sista höstlovet jag kommer ha så det är väldigt efterlängtat.

Idag behövde jag inte gå upp lika tidigt för emelie skulle köra till skolan. Men det slutade med att älsk "nästan" missade bussen och vi kom 10 minuter försenade =D haha  Men som tur va hade vi bara bild sen kände jag o emelie för att åka till stan så vi körde iväg på ett litet äventyr.. hehe köpte bland annat present till min bror m.m. sen blev det mat på subway o sen drive-in på mc´donkan.. :)  jag o emelie har kommit överrens om att vi inte ska säga ett ljud om vad som hände där.. xD hehe det blir bäst så!

Sen har jag bara slappat resten av dagen. Ni undrar säkert varför jag inte är ute o fira mitt lov men ska göra högskoleprovet hela dagen imorgon så tvyärr får man vila upp sig idag o även gå igenom ett gammalt högskoeprov.
:( blää

Så inte förrän imorgon kväll kommer det kännas som lov för mej.. Efter högskoleprovet imorgon ska jag direkt till Daniel som ska ha kalas. :P

Men vi hörs snart!

X.O.X.O

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback