Gotta go

Har precis kommit hem från skolan. Började kvart över 8 till halv 4. Har fortfarande svinont i halsen, kan knappt svälja så får kanske till doktorn om det inte försvinner snart.. :/  Haft rätt många lektioner idag, fast tramsade mest runt på median.. hehe

Ikväll ska jag bara ta det lungt och så ska jag övningsköra med pappa, tänkte skriva in mig på körskola snart, nästa vecka kanske.

Imorgon har jag inte spanska så slutar tio över 2. =) På kvällen blir det tjejkväll med godis o film.. ;)



See Ya! :)

Kommentarer
Postat av: Solle ~

Aa, okej. Vi fick skriva in frågeställning redan då :p Skönt att du är på bättringsväg, hoppas dock att halsen blir bättre! :)



Pusshais, Solle ~

2008-09-01 @ 18:39:55
URL: http://solles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback