nevernever again

Hallluuuu folket ;) Hoppas allt e brao.

Kan ju säga att det är bättre med mej iaf :) Helgen var väldigt lugn för min del, eftersom jag får ju inte ansträga mej.

Var i skolan igår och även idag. Jag har ju missat rätt mycket så dessa dagarna blir det bara massa plugg... bläää jag har ju prov i småföretagande imorgon med.. Så får väl börja plugga om någon timme, just nu är jag alldeles för trött.. :P
Har även skrivit in mej på körskolan idag så har fått hem böckerna nu.

Imorgon blir det då skola sen in till stan med Svensson <3 blir väl käka på mcdonkan som vår vanliga runda.  Sen blir det träna med Tesse på kvällen en runda.. Så fullt uppp.





Förresten de nya avsnitten från säsong 2 av gossip girl är skitbra!



kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback