Sjukhuset..

hejhej, hoppas det e bra med er!

Har då inte skrivit på ett tag för jag har varit inlagd på sjukhuset. :( :( :( :( :( :( Har mått fruktansvärt dåligt och det har varit väldigt jobbigt att vara på sjukhuset. :( :( :( :( :( De har tagit jättemycket prover o ultra o sånt.
Men fick komma hem idag fast mår fortfarande väldigt dåligt. Doktorn tror att det beror på lite olika saker. Orkar inte skriva det just nu för tänkte bara skriva några rader innan jag går och lägger mig igen. Men ska dit till sjukhuset igen om 14 dagar och ta prover.  :(
 Men nu ska jag försöka sova. Ha det bra och ta hand om er.


Kommentarer
Postat av: steffi

pällie, se till att vila upp dig riktigt ordentligt. tycker så synd om dig, sjukhus är det värsta som finns. :( krya på dig! <3

2008-09-16 @ 21:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback