Stan o träna :)

Då har det blivit onsdag, lill-lördag ;) Jag var riktigt trött imorse när jag vaknade, värre blir det i skolan eftersom det har blivit väldigt mycket att göra. Hade projektarbetet idag och vi måste vara färdiga med projektplanen tills fredag. Vi ringde även till Rädda Barnen och kollade med dom så vi kunde filma där.
Sen var det prov i småföretagande och det gick bra. Sen tråk-svenska o natur. Eftersom vi girls skulle till stan idag fick vi slänga i oss all mat på typ 5 minuter, men det gick.. hehe 
Vi hade kul i stan och skojade runt där och kollade läget...  Jag hittade en riktigt läcker rosa festklänning på aima, fast kunde ju tvyärr inte köpa den :( Men jag vill ha!!!!! ;) hehe  
Har precis ätit nu, ska slänga på mej tränningskläder och sen möta upp tesse.

Vi hörs

Bra låt att lyssna på när man gör sig i ordning .. ;) Just dance- Lady Gaga 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback