älgen är en bäver

Halllllu i stugan!

Sitter här för mig själv nu och tänkte skriva av mig lite. David och Therese var här nyss för de skulle sy in lite kläder. David prövade sina byxor, skjorta och kostym och han var väldigt stilig. ^^ hehe

Annars idag har jag varit i skolan. Hade mitt naturkunskapsprov och det gick bara bra. =) Skönt att äntligen ha det färdigt för nu känns det lite slappare i skolan!! =) Annars hade jag spanska där det var lika galet som vanligt. ha ha En lektion både inte kunna vara rolig och crazy tycker man, men spanskan är faktiskt det. ;)

Sen fortsatte vi göra färdigt p-filmen och faktiskt lite roligt att kolla på de olika djuren vi har med för vissa är riktigt dampiga. ha ha  Var hemma 3 idag sen drog jag ut med mille en runda i det fina vädret. <3 Väldigt skönt ute är det ju nu!

Sen cyklade jag ner till simhallen och tränade 1 och en halv timme. Riktigt skönt för har ju tvyärr blivit så att man har lagt det på hyllan för det har varit så mycket i skolan :/

Ikväll ska jag städa och fixa lite olika saker annars bara ta det lugnt.

Ska inte till skolan imorgon för farfars begravning är imorgon :( :( :( Usch det kommer vara väldigt jobbigt :( :( :(

Men nu tänkte jag börja städa iaf..

Ha det bra!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback