Lördag!

Tjenixen! Hoppas allt är bra med er!

Just nu är jag hemma hos pappa och har precis ätit middag. Riktigt mätt är jag nu ^^  Jag tänkte egentligen träna idag med men orkar/hinner inte idag så det får va sålänge. xD Just nu är jag så suuuugen på choklad med, men finns ingen här :(  Så får vara nyttig tydligen. ;)

Annars idag har jag och min söta syster solat och färgat hennes hår som vi även gjorde igår med. ;) Ska köra henne till sölvesborg snart för hon ska festa ikväll. =) Sen efter det ska jag hem till tesse där vi ska ha riktigt kul! =) Får väl se vad vi hittar på men vi brukar alltid hitta på något kul.. hehe

Igår var ju även farfars begravning och det väldigt jobbigt och jag var riktigt trött efter det. Och så var man helt slut i hela kroppen..  Nej så dagen igår var väldigt jobbig.. :(  :( :(  Men begravningen var riktigt fin iaf och det var jättefint med alla vackra blommor i regnbågens alla färger! 

Ha det bra!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback