Påsklovet är slut =(

Då var mitt allra sista lov slut :( :( :(

Usch så tråkigt! Men har haft riktigt kul ;)
I fredes var det som sagt först förfest hos mej med brudarna ;) Sedan blev det utgång till Grand. ;) Haha Hade riktigt kul så det får vi göra om snart.  Fredag kanske ;)
Jehona och Rebecca skulle sova hos mej så de följde med mig hem, först blev det såklart nattamat för vi hade säkert dansat av oss 100 kg på Grand ;) mohaha, sedan kröp vi ner i säng och snackade skit och som tur va fick vi alla plats ;) Tillslut somnade även vi och vaknade upp vid 12. Sedan fick jag göra mig i ordning för skulle hem till pappa på påskmiddag =)
Sen kom älsk och vi myste mycket <3 Dessa sista dagarna har jag tillbringat med honom och vi har haft det så mysigt <3 Igår var vi vid korsholmen för det var ju rätt fint väder och åt ben & jerry glass ;) lyxigt värre! Annars har vi haft film/tv mys.


Ikväll har jag inte gjort så mycket, usch tror inte jag kommer kunna sova inatt, är riktigt orolig så det är det ända man tänker på med. =(  

Godnatt hunnybies


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback