Tisdag

Tisdag kväll redan. :) tiden bara springer förbi. :P

Idag hade jag prov i svenska som vi hade fått en lektion på oss att plugga på för sen tog han böckerna.. aa gick ju verkligen bra eller not :P men bryr mig inte så mycket om det..
Annars har dagen varit som vanligt... matte 2 timmar först sen svenskan, klassråd och psykologin. Hade inte sista lektionen spanska så var hemma 3 idag. Så dagen har varit bra förrutom att jag höll på att svimma i skolan.. :S Läskigt värre, usch vill aldrig va med om det mer.. :S Men som tur fanns de andra där <3
Annars idag när jag kom hem sov jag en liten stund sen har jag varit på kyrkogården och tände ljus till farfar <3
Var även en runda hos farmor & ann-kristin.
Nu tänkte jag äta något kanske, sedan ska jag skriva lite på p-arbetet.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback