TORSDAG

Då var denna skolveckan snart över!!!!!!!!!!!!!! =D OCH IMORGON ÄR DET LOV! WOOHOO

Igår var jag hos älsk så sov hos honom. < 3 Vaknade upp och tog först bilen hem sen drog jag till skolan. Hade matte i två timmar, drygt! Sen spanska där vi skrattade bort hela lektionen som vanligt ;) hehe Sen hade vi bara en teater kvar att kolla på och fatta vad rolig den va! ha ha ha

Somnade när jag kom hem så har inte gjort så mycket mer.

Imorgon blir det först bild, media sen drar jag och tesse till Malmö för shopping, mys och mat! <3

Pööööss



She says - "We've got to hold on to what we've got
'Cause it doesn't make a difference
If we make it or not
We've got each other and that's a lot
For love - we'll give it a shot"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback