Söndag!


Hej kära blogg!



Just nu tar jag en paus från skivandet på p-arbetet som ska vara inlämnat imorgon. Vill helst inte göra det nu när man bara vill vara ute och ha det kul, men tvyärr får man offra lite ibland. :/ Har kommit rätt långt så ska inte skriva så mycket till, men sen är det all småjobbet när man ska läsa igenom allt och rätta och sånt där.. :/

Annars idag vaknade jag tidigt igen, riktigt jobbigt och konstigt för jag är fortfarande trött men jag kan inte sova. :( Så tyvärr har jag inte sovit ut någon dag denna helgen. 

Igår var jag hos Tesse. =) Vi hade väldigt kul! Vi körde runt lite rundor, hämtade upp hennes syster ju. Sedan blev det massa snack, fika, choklad, kollade på filmen "good luck chuck" som var väldigt rolig. Sen var vi ute och gick en runda i mörkret och ni skulle bara veta vad vi gjorde..;D Mo ha ha ha vi höll på att skratta ihjäl oss.. ;) Det var riktigt roligt och ja pinsamt men det bjuder vi allt på :P 

Så det var en toppendag igår. ;) Längtar till torsdag då vi ska ut på äventyr ;) haha 

Men som sagt ska försöka skriva färdigt detta arbetet så snabbt som möjligt för jag vill verkligen göra andra saker. Ska försöka hinna träna en runda idag med, fast blir bara en liten stund då. Men det är så skönt för man piggnar till då. 

Nej ha det bra sålänge så hörs vi senare ikväll!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback