Måndag!

Måndag idag vilket betyder en helt ny vecka!

Har gått i skolan idag mellan 8-14. Skönt att sluta tidigt idag! =) Hade inte sista lektionen så det passade utmärkt!
Men hade iaf: natur, spanska, svenska och småföretagande. På spanskan hann jag med 2 redovisningar, ena muntligt och ena skriftligt.. puh.. Svenskan får vi bara massa ny inlämningar hela tiden..:S Och på småföretagande fick jag reda på att vi har prov om någon vecka.. suck :S  
Resten av dagen måste jag tyvärr plugga natur för har ett feteprov på torsdag i det... bläää.. Annars ska jag mest ta det lugnt. ^^

Helgen har annars varit väldigt bra, jag har tillbringat den med min älskling <3 Vi har varit i stan, åhus och käkat glass och bara haft det mysigt. <3 Han ska ju vara i lumpen nu ca 2 veckor så det e tråkigt :(
Hoppas denna veckan går snabbt iaf!! 

Ha det bra!




 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback