if you hade one last day.. ?

Sitter precis och tänker vad snabbt denna dagen har gått.. :O Det är ju redan kväll..

Idag har jag varit i skolan där vi hade p-arbetet, svenska och natur. Hade mest betygsnack och vi fick reda på resultatet på de flesta prov och inlämningar. Är väldigt nöjd men mest lättad att vi slipper det nu, fick mvg på naturprovet som vi hade förra veckan. ;D 
Det har varit riktigt varmt idag , så skönt! ;D 
När jag slutade skolan, cyklade jag hem till pappa och städade och tvättade hans bil. Jobbigt men solade samtidigt som jag jobbade så det var gött. =)
Annars idag har jag börjat läsa i boken: "Fosterbarn" av Regina Louise. Vi ska ju redovisa en bok i svenskan snart så måste börja läsa nu. :P 

   

Har sådan skallevärk nu med :S Haft det hela dagen och det vill inte släppa... :/ Så nu ska jag kolla lite tv  innan det blir dax att sova. 

Imorgon är det ju valborg och det ska jag fira i malmö. ;D ;D Ska dit där med Tesse o Simone med kanske. Vi ska till det nya köcentrumet Entré som har öppnat. Är hela fyra plan med jättemånga butiker m.m.  Wiihooo ;)
Så ska dit och shoppa! Det blir jag alltid glad av!  ;)

Ha det bra Puss!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback