Gokväll ;)

Tjena bloggen! Hoppas allt är bra! =)
Nu sitter jag här och äter vaniljsås, hihi, finns nog bara en person som tycker om vaniljsås så mycket och den personen är jag :P hehe Ingen äppelkaka har jag heller för det tycker jag inte om, så det blir massa vaniljsås istället ;) mohaha

Ska bara skriva av mig lite här innan jag och mammi ska kolla film =) Igår träffade jag Robin igen, vi hade väldigt kul ihop. =) Vi kollade på baksmällan och den var riktigt rolig, haha så den är värd att se iaf! ;) Vi hade mycket att snacka om som alltid så tiden gick snabbt. =)







Förresten har jag beställt den rosa fina klänningen från HM nu, ;) hihi Fast tar några veckor så längtar ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback