Live Luxe

Då var det dags för att jobba igen, det gick bara bra idag, fast lite drygt med väntetid på sjukhuset och sånt där :P
Annars i veckan ska jag även jobba: Onsdag, lördag och söndag. Så det e fullt upp! hehe 

Förrutom att jag ska jobba i veckan så blir det även lite tjejmys på torsdag. Kul att träffa alla innan alla börja plugga/flytta/jobba/resa. ;) Så det ska bli nice! Vill även in till stan nån dag men vet inte hur jag ska hinna det :O ha ha
Har inte shoppat alls lika mycket som jag brukar göra på länge länge länge :P Fast köpte ju parfym förra veckan, det blev Jennifer Lopez Live Luxe. Åååååå den luktar bara så underbart, jag har haft den innan så har verkligen saknat den! he he ;) 
Sen imorgon får man se vad som händer, jag ska iaf ta sovmorgon ;) hehe Det förtjärnar man ibland ;) 


 


     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback