Take my body close

Mmm just nu äter jag annanas! Det är det godaste som finns och nyttigt är det ju med så det är bara bra =) hihi

De senaste dagarna har varit väldigt bra och roliga! :) I lördes var jag och Tessan i malmö hela dagen och kvällen ;) Vi shoppade och åt gott sedan blev det lite partyparty på torget med bra musik ;) hehe 
Mycket kul var det! ;) Hittade äntligen en paljettjacka/kofta. Läckert! ;) Och vi krängde på vår favoritmatställe subway! Har längtat efter den maten!  hehe  

Igår kom Per på kvällen och vi hade lite filmkväll ;) Det var trevligt! Idag har jag varit ute med Millepille sedan har jag varit hos Tessan och sedan blev det middag hos pappa =) Ikväll har jag mest slappat, städat och sådna saker, råkade somna ett tag med innan eftersom jag har min vanliga huvudvärk :/ Så nu är jag pigg! hehe
Blir väl lite film med mamma nu tror jag ;)


Imorgon blir det jobb mellan 16-22. ;P

Min dator cepar som fan ikväll så får skriva mer imorn, ha en bra kväll! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback