Shopping ;)

Då har denna dagen passerat! Jag tycker dagarna går så snabbt nu för tiden! ;) Haha jag håller knappt reda på vilket datum det är och snart är det september... Tänk vad sommaren har gått snabbt!

Idag tog jag tåget in till stan för att mötta upp Linda vännen för en shoppingrunda. ;) Det var riktigt kul och lite inhandlat blev det. =) Jag köpte en jättefin dop-present till lilla Nellie <3
Sedan blev det en snygg jacka, sexiga underkläder och smycken till mej ;) hehe Nice! Jackan jag köpte ser ut som en orkesterkavaj, riktigt snygg är den.. Jag har velat ha den länge men den har varit slutsåld hela tiden och det fanns inga i stan heller, men tillslut hittade jag EN kvar undangömd och det var en 34 så det var perfekt! ;) Mohaha
Under shoppingturen var vi även och fikade lite och snackade massa tjejsnack ;) 
 
Annars idag har jag varit ute med Mille en runda och ikväll har jag bara tagit det lugnt ;) Mys!

Imorgon ska jag nog va med Per, får se vad vi ska hitta på ;D Ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback