The end of summer

Ett tag sedan nu jag skrev, hoppas allt är bra med er. =)

Med mig är det rätt ok fast har mått så konstigt nu de sista dagarna, lite som att man är småsjuk. Riktigt ont i huvudet har jag haft med så har inte kunnat göra något speciellt dessa dagarna, mest tagit det lugnt och bara vilat upp sig. Det behöver man ibland med kan jag säga ;) ha ha  

Usch nej hoppas det är bättre imorgon iaf för då är det en ny vecka och dags att jobba lite ;) hehe Ska bli lite nervöst att till sjukhuset och klara av allt själv men det går nog bra :S hihi Börjar inte jobba förrän 11 så får lite sovmorgon med ^^

Annars de senaste dagarna har jag varit med tesse gumman, alltid lika kul. hehe Har gjort massa annat med men orkar inte rabbla upp allt och kommer faktiskt inte ihåg allt, haha  (Börjar bli gammal nu som inte kommer ihåg vad jag har gjort de senaste dagarna, haha) Ja just det så har lilla Nellie varit här rätt mycket, naw så söt hon e nu. Och så skrattar/ler hon hela tiden :) hihi

Förresten helt sjukt konstigt det känns att jag inte ska börja skolan som många gör imorgon?! :O Liksom man har ju alltid gått i skolan, ända sedan man var typ 6.. På ett sätt har det ju ändå varit rätt skönt att man går i skolan för då vet man att man inte behöver inte tänka på vad som händer i framtiden eller vad man ska bli.. Då har man vetat att det kan man ta i framtiden men nu är ju framtiden här ;P Så det känns faktiskt lite konstigt nu, men som sagt, jag har bestämmt mig för att ta ett sabbatsår, det kommer jag garanterat inte ångra. 
Jag tror man behöver det för att verkligen veta sedan vad man vill bli. =)

Men jag har mina drömmar och mål om vad jag vill göra med mitt liv. Det är någonting alla borde ha tycker jag, för det är våra drömmar som driver oss framåt. Jag ska göra allt för att förverkla mina drömmar och jag vet att jag inte kommer sluta försöka förrän jag är där! ;) Mohaha

Så det är just det jag kommer göra i höst, och det hoppas jag alla ni kommer göra, om ens det är att plugga vidare, jobba, resa runt världen eller bara vara hemma. =)

Nej nu har jag gaggat tillräckligt, haha, så nu säger jag hasta la vista baby ;)  



Vem ska göra mina val, om inte jag?
Vem ska tro på mig, om inte jag?
Vem finns där för alltid? Om inte Du?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback