Shall we dance?

Gokväll gokväll, nu har jag precis kommit hem!






Idag har jag jobbat en delad tur mellan 7-22. Dom dagarna är hemska för man blir helt slut när man väl har kommit hem... puh! Har varit rätt mycket att göra idag med, massa larm och sådna saker.. menmen man tjänar ju mycket money och det är ju inte fel!  ha ha 

Nu har jag inte skrivit på några dagar, det har hänt lite sen sist. ;)
I torsdes så träffades alla babes, det var jag, Jehona, Simone, Sofie och Emma. Först så var jag hemma lite hos Jehona gumman och det var megakul att träffa henne igen, saknat henne som tusan för hon har varit utomlands. ;) Sedan mötte vi upp de andra och så körde vi till Sandviken där vi badade och solade lite och det blev mycket snack! ;) hehe Hade riktigt kul och det ska vi snart göra om igen, blir nog nån dag nu i veckan! ;) <3 

Sedan i i fredes kom Per på kvällen och det blev lite film och annat trevligt ^^ hehe Sen blev det upp tidigt nästa morgon för började 7. Så på lördagen gjorde jag inte så mycket mer, sprang en lång runda, skönt som faan ;) 

Sedan på kvällen blev det hem till pappa där även Daniel & Linda var, vi kollade på en rätt bra och gullig film, Penelope hette den och handlar om en flicka som har en förbanelse så hon ser ut som en gris, tex så har hon en grisnäsa... haha
 Men den var faktiskt riktigt bra och det är typiskt som en askungesaga! ;)



Imorgon på dagen blir det nog stan en runda med Linda gumman <3 Tror det iaf om inte jag blir inringd igen för att jobba.. hehe.. Är riktigt shoppingsugen nu! ;)

Men nu säger jag Godnatt <3



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback