Lovegame



Nu har det dragit igång med jobb igen,
jag har blivit uppringd rätt många gånger nu, då de vill jag ska jobba, så det e nice de! ;) Idag jobbade jag mellan 7-16 och det gick bra som vanligt. Jobbade lite med Frida på sista passet så vi hade kul =) ha ha

Nästa gång jag ska jobba är lördag så nu blir det lite ledigt =) Skönt! =)
Imorgon ska jag, Jehona, Simone och Emma till sandvilken! ;) Det ska bli riktigt kul att träffas igen eftersom det var EVIGHETER sen sist ;) hehe Så vi ska ha det nice och soligt imorn ;) hehe
Annars vad jag ska hitta på dessa dagarna är att jag vill in till stan nån dag så hoppas på det ^^ Blir nog på fredag ^^

Har även sett den nya wallander-filmen, tjuven. =) Såg den igår när jag var hos Per och den var riktigt bra och spännande! Värd att se! ;)











Eftersom jag är så himla shoppingsugen så bara måste jag säga att Hm har fått in riktigt snygga höstkläder!
Massa paljetter, nitar, spets och blackblack ;) Grymt snyggt!




Vill ha! Tyvärr kostar koftan 1500 vilket är rätt mycket för Hm som inte brukar vara så dyrt, men body har jag redan beställt iaf, den är redan slutsåld så det var tur jag hann. ;P hehe


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback