Yes yes

Godkväll allihopa!
Kvällen har bestått av att slappa och bara ta det lugnt =) Skönt! Idag mellan 10-16 har jag varit med pappa och jobbat. Det blev massa trädgårdsarbete så under hela dagen har jag rullat runt i massa jord. ;) haha mysigt värre va?! haha 

Nej men det gick iaf jättebra, blev jättefint nu! =) =) Annars har jag även gått en runda med Linda gumman ;) Alltid lika kul, speciellt eftersom vi kan prata om vad som helst! ;D Får vi göra snart igen!
Jag har även hunnit söka några jobb idag, fan vad jag är duktigt! ^^ Nu återstå det att se hur det blir =)





Alla som känner mig vet att jag bara ääääääälskar kläder, har nog en liten förälskelse i klänningar. ;) Och jag måste bara säga: Denna snygga klänningen är så snygg! ;) haha


Från Nelly.se såklart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback