Lucia & tredje advent..



DET SNÖAR UTE!!!!! ;) Wiiiee! ^^


Just nu håller jag på att städa min gaderob, pausade lite nu så ska fortsätta snart igen! hehe fast ska till pappa först så får nog fortsätta när jag kommer hem..





Mamma och jag bakade lussebullar för nån dag sedan ;)








Lilla söta Nellie, nu börjar hon sträcka armarna mot en ^^


Och vinkar kan hon minnsann ;) hih

Bita bok är gott! =)


Jag & älsk i köpenhamn. =)











Vi fikade lite ;) Mums!





Tivoli i Köpenhamn var otroligt fint, de hade massa julbelysningar ;) Riktigt mysigt! ;) Här hänger det hjärtan i träden ^^





Jag & Josse bunny igår på fest ;) Blev tvyärr bara några bilder på oss för sedan glömde vi helt bort kameran ^^





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback