Once Upon a December...

Tjenixen!!! Hoppas allt är bra med er! Här är allt finfint ;)

Har haft det riktigt mysigt de senaste dagarna ;) Igår åkte jag hem till mitt hjärta och vi gick på bio ;) Vi såg Luftslottet som sprängdes och den var riktigt bra och spännande, kul att se den sista filmen med ;) hihi 
Idag har vi varit inne i stan lite och mysigt, fick växla pengar med =)
Annars idag har jag bara lekt med Nellie Pellie ;) thihi hon e såå söt ^^

Ikväll ska jag vara nyttig och dipa gurka (love it) Kan inte förstå att det verkligen finns någonting som är gott OCH nyttigt???!! ;) Mohhaha Gud vad jag ska kränga.. haha

Imorgon tidigt på morgonen ska jag och älskli dra till Köpenhamn för en heldag där, ska bli otroligt mysigt med massa shopping, julmarknad och tivoli ^^ hihi <3
Vi skulle egentligen sovit över där en natt med, men det är asdyrt att sova över, kostar typ 2000 kr per natt!!!! :O Vi letade jättelänge men fanns inget... 
Så då tyckte vi att vi lika gärna kan göra något roligare för dom pengarna ^^
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback