Gott nytt år allihopa!! =)

Känns som det var tio år sedan jag skrev här sist ;) Har haft mycket att göra, många roliga saker har hänt! ;)

Min julafton blev riktigt bra! Tiden gick så snabbt bara, helt plötsligt var julen slut :( Jag firade hos pappa med hela familjen! Blev massa mat, titta på kalle anka, massa julklappar ;)  Mycket mysigt!!

Annars har jag haft mycket att hitta på nu denna veckan som gått:

Har varit på rean i stan med syster, hittade litegrann, är så mycket folk så man orkar inte gå där så länge :O

Jag & älsk var på bio i måndes och såg Avatar i 3D, Guuud vad bra den filmen va! Det var som man var i en drömvärld, riktigt fin och bra! ;)

I tisdes blev det massa tjejkväll hemma hos Tesse som har kommit hem igen! =) hihi.. Det blev då jag, Tesse, Jehona, Simone, Sofie och Emma ;) Riktgt kul att träffas igen!!! ;) <3

Igår kom älsk och då blev det massa myskväll ;)



Kan inte fatta att tiden går så snabbt, nyårsafton idag!!! Ska firas med massa fest ikväll!!! ;) Kul ska det bli!!

Hörs nästa år!! 2010!!!!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback