Higher

Nu har det gått några dagar sen sist! Har haft det bara fint dessa dagarna ;)
Jag ska kanske ta och berätta vad som har hänt de senaste dagarna:


I torsdes var ju jag & älsk i Köpenhamn och hade det mysigt! <3 Blev massa god mat & dricka, julshopping och tivoli. ;) Riktigt kul va de!
I fredes blev det stan och idolkväll, tyckte både calle och erik var bra så det kvittade lite vilken som vann. :)
Igår var det ju lussevakan så då blev det fest ;) Riktigt kul va det! ;) ha ha

Idag mår jag faktiskt inte som jag borde gör om man tänker på gårkvällen.. (haha) Men jag måste säga att det är tack vare mina Bakis-tabletter!! Än har de inte gjort mig besvikna ^^ ha ha

Idag ska jag även hem till pappa kl 4 på middag med familjen =)
Annars blir det nog bara slapp!

Kommer lite bilder sen, tänkte äta frukost för börjar bli hugrig nu ^^

Ha det bra sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback