So the lion fell in love with the lamb...


Min blandning just nu- tiger&zebra mönster ^^ Ring från England :P


Nu har en vecka gått sen sist men har inte haft någon lust att skriva men nu så :P

I måndes var jag hos älsk där det var lite kalas för hans mamma fyllde år. =) Trevligt! Igår blev det först hem till farmor och Ann-kristin för farfar skulle ju ha fyllt år om han hade levt så var även och tände ett ljus för honom :/

På kvällen blev det hem till Jossan. =) Myste lite med henne, målade hennes naglar, gick inte lika bra eftersom hon har minisar till naglar :P hehe men målade blommor och tillslut rött :P
Vi ska nog mysa och festa till det lite på fredag hemma hos henne ^^

Jag har ju äntligen fått mina foto jag har framkallat så idag har jag satt in dom i fina album och så har jag satt upp fler bilder på väggen ^^ Ikväll kommer nog älskli hit så vi ska mysa ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback