What about now, what about today..

Gomorron, gud vad skönt det var att sova ut!!! =)

Har jobbat lördag kväll 16-22, söndag delad tur, alltså 7.00-22, så jag har varit megatrött!! :/ Igår kändes det inte så bra för jag börjar nog bli sjuk eller nått, har svinont i halsen och förskyld :/ Så det var alltså inte så kul när jag vaknade igår och visste jag skulle jobba exakt hela dagen :/
Men det är ju gött för det blir rätt mycket pengar på de 2 dagarna =) Mohaha

I fredes var jag hos min bunny J och vi festade loss med massa vin och cider och myste riktigt rejält ;) Kollade lite på idol och sjöng massa remember-låtar genom tiderna. Vi hade även en cykeltur genom bromölla som jag absolut inte fattar att vi klarade av.. :O Hahaha men riktigt kul hade vi så det får vi göra snart igen!

Har massa bilder med men lägger upp dom lite senare, orkar inte nu. ;)

Idag ska jag nog bara vila upp mig, vill verkligen inte bli sjuk nu när jag har massa roligheter framför mig!!

Känns varken sämre eller bättre sen igår, väldigt lustigt tycker jag, känns som jag inte är sjuk utan att jag kommer bli det när som helst, men jag blir ju aldrig det!!?? :O arrrrrhhh 

Men det återstå att se, nu ska jag äta lite frukost ^^
byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback