Lördag!

Tjena!

Redan lördag vilket betyet att lovet är snart slut.. :( blää.. men har jag två dagar kvar :P hehe I morse vaknade jag riktigt tidigt igen, så tillslut beslöt jag mig för att dra till gymet och träna. :P Var där 1 och en halv timme, det var väldigt skönt att träna så tidigt. :P  he he  Sen när jag kom hem övningskörde jag med pappa en runda och nu sitter jag här.. ;)
Tänkte jag skulle städa mitt rum och plugga lite tyvärr, har inte pluggat på hela lovet så får väl göra det en stund idag iaf.

Just nu längtar jag som tuuuusan till värmen, sommaren, stranden och partykvällar! ;D hehe En resa utomlands hade inte suttit fel nu, men sån lyx har man tyvärr inte utan jag får nöja mig med kalla, tråkiga sverige. Mohaa Ha Ha 

Ha det bra!




Kommentarer
Postat av: Solle ~

Jaa jag veet, det var helt underbara! ^^ Japp, hittade en som jag verkligen vill ha, finns på bloggen nu, dock kostar den 4000 kr :s

Priserna låg mellan 2000 & jaa, över 10000 kr! De flesta klänningar kostade dock runt 3000 kr.

Ha en skön lördagkväll!



Pusshais

2009-02-21 @ 19:48:16
URL: http://solles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback