Måndag

Måndag, ny vecka, nya möjligheter.

Idag var det då skola, riktigt jobbigt att gå upp för jag sov inte så bra inatt. :P Hade natur, sen kollade vi på en teater "operation stålstrumpa" hette den så vi slapp spanska sen bestämde hela vår klass för att strunta i svenskan för vi hade muntlig redovisning, så ca 30 elvever smög ner till matsalen istället.. ha ha =D  
Sen hade jag småföretagande med. Jag var hemma 2 idag, men var riktigt trött så sov i sådär typ 2 timmar.. :P Sen har jag varit hemma hos pappa där hela familjen åt middag. =)

Imorgon blir det skola hela dagen ;S sen hem och plugga för har inte pluggat så mycket och vi har prov i småföretagande på onsdag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback