The notebook

Måndag, ny vecka med skola framför sig. 

Fatta att det var jobbigt att gå upp imorse! :O Fast att jag gått upp rätt tidigt varje dag var det riktigt jobbigt att gå upp.
I skolan hade jag då natur, spanska, svenska, småföretagande och media. Sen har jag även haft körlektion, sen övningskörde jag hem med pappa och nu sitter jag här.
Tänkte plugga en stund sen orkar jag fakiskt inte gör så mycket mer ikväll. hehe

Förresten kollade äntligen på filmen "The Notebook" igår som många har sagt den är bra. Sant för den var riktigt bra oh så fin! Höll nästan på att böla ihjäl mig på slutet bara.. haha  


Kommentarer
Postat av: Solle ~

Jaa, den är helt underbar! Dock fick jag höra att det är massor som skall ha den + att den kostar 4000 lax... Så jag tror jag försöker hitta något annat! :) Har du hittat någon?

Ha en skön kväll!



Pusshais

2009-02-23 @ 20:04:00
URL: http://solles.blogg.se/
Postat av: Solle ~

Haha, jag menar ju självklart inte 4000 lax! Det blir väääldigt mkt! :p Menar 4000 kr! ;)



Pusshais

2009-02-23 @ 20:11:45
URL: http://solles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback