Helgen!

Då var det såklart redan söndag!!!!
Helgen går alltid så snabbt att man inte ens hinner blinka. :P
I fredes var det då förfest hemma hos Josse, sen en sväng till altona och vi hade riktigt kul! hehe J & Jag blev så hungriga så först köpte vi pizza med riktigt goda pommes, svingoda alltså! Sen blev det även till lasses. hehe
I lördes var jag inte så pigg men vad kan man förvänta sig.. he he men jag piggnade till framåt kvällen så jag drog till älski där vi hade filmkväll med massa mys :P Vi hade riktigt mysigt <3
Idag vaknade jag hos älski sen hem, övningskörde med pappa. Sen kom daniel & lida med kladdkaka och grädde så nu är jag riktigt mätt! hehe Ska försöka plugga en stund nu.. sen ikväll blir det beckfilmen :P
Imorgon blir det skola mellan 8-4 sen hem & plugga tvyärr! 
Sportlov snart som tur e!  

Ha det bra!
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback